به ECU AND KEY خوش آمدید!

لطفاً شرایط زیر را به دقت مطالعه کنید، زیرا این شرایط توافق بین شما (مشتری) و ما را تشریح می‌کند.

توضیحات و استفاده از محصول
ما در فروش قطعات الکترونیکی دست دوم اصلی مانند ECU، TSM، ISM، واحدهای ترمز، واحدهای کنترل، ابزارهای عیب‌یابی خودرو، کلیدها، ریموت‌ها و موارد دیگر تخصص داریم. محصولات ما ممکن است نیاز به برنامه‌ریزی داشته باشند و این مسئولیت مشتری است که ترجیحات و مشخصات برنامه‌ریزی ECU خود را به وضوح بیان کند تا از سفارشی‌سازی دقیق اطمینان حاصل شود.
خدمات برنامه‌ریزی
مشتریان این امکان را دارند که خدمات برنامه‌ریزی را انتخاب کنند، خواه توسط ما انجام شود یا خودشان برنامه‌ریزی کنند. این مسئولیت مشتری است که ترجیحات برنامه‌ریزی و گزینه‌های خاص خودرو را برای سفارشی‌سازی دقیق اطلاع دهد. ما هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات ناشی از اطلاعات نادرست یا ناکافی ارائه شده نمی‌پذیریم.
خدمات تعمیر
ما دستگاه‌های الکترونیکی ارسالی توسط مشتریان را برای تعمیر می‌پذیریم. اقلام تعمیر شده پس از تعمیر بازگردانده می‌شوند. فرآیند تعمیر مشابه فروش است، زمانی که کالا تعمیر و ارسال می‌شود.
حمل و نقل بین‌المللی
اگرچه ما در دبی، امارات متحده عربی واقع شده‌ایم، اما محصولات و خدمات خود را به مشتریان در سراسر جهان ارائه می‌دهیم. هزینه‌ها و زمان حمل و نقل ممکن است بسته به مقصد متفاوت باشد.
گارانتی
محصولات ما، از جمله اقلام تعمیر شده، دارای گارانتی هستند. جزئیات گارانتی بسته به محصول متفاوت است و در توضیحات محصول ذکر شده است. برای ادعای گارانتی، یک نسخه از رسید خرید خود را نگه دارید.
مرجوعی و بازپرداخت
لطفاً برای کسب اطلاعات دقیق در مورد شرایط و رویه‌های مرجوعی و بازپرداخت، سیاست مرجوعی و بازپرداخت اختصاصی ما را در وب‌سایت مطالعه کنید.
مسئولیت مشتری
مشتریان مسئول ارائه اطلاعات دقیق و کامل برای خدمات برنامه‌ریزی و تعمیر هستند. هرگونه نادرستی ممکن است منجر به مشکلات عملکردی شود.
ارتباطات
ارتباط موثر ضروری است. توصیه می‌کنیم قبل از خرید هرگونه سوال یا ابهامی دارید با پشتیبانی مشتری ما تماس بگیرید.
قانون حاکم
این شرایط تابع قوانین امارات متحده عربی است.
تغییر شرایط
ما این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که در هر زمان این شرایط را تغییر دهیم. هرگونه تغییری بلافاصله پس از انتشار در وب‌سایت ما لازم‌الاجرا خواهد بود. با استفاده از وب‌سایت ما و خرید محصولات و خدمات ما، شما با این شرایط موافقت می‌کنید. اگر سؤال یا ابهامی دارید، لطفاً با پشتیبانی مشتریان ما تماس بگیرید. از اینکه ECU AND KEY را انتخاب کردید متشکریم!
سیاست بازگشت کالا
ما درک می کنیم که ممکن است شرایطی پیش بیاید که نیاز به بازگرداندن کالای خریداری شده داشته باشید. لطفاً سیاست بازگشت کالای ما را که در زیر به آن اشاره شده است، به دقت مطالعه کنید.
واجد شرایط بودن برای بازگشت کالا
ما بازگشت کالاهای واجد شرایط را تا [تعداد روزها] روز پس از تاریخ خرید اصلی می پذیریم. برای واجد شرایط بودن، کالا باید استفاده نشده، در شرایط اولیه و در بسته بندی اصلی خود باشد.
فرایند بازگشت کال
برای شروع بازگشت، لطفاً این مراحل را دنبال کنید: الف. برای درخواست شماره مجوز بازگشت کالا (RMA) با پشتیبانی مشتری ما در [ایمیل/شماره تلفن پشتیبانی خود] تماس بگیرید. ب شماره RMA را به وضوح در قسمت بیرونی بسته علامت بزنید. ج کالا را به آدرس ارائه شده با شماره RMA ارسال کنید.
فرایند حمل و نقل بازگشت کالا
مشتریان مسئول هزینه های حمل و نقل برگشت هستند، مگر اینکه بازگشت نتیجه اشتباه ما باشد (به عنوان مثال، کالای نادرست ارسال شده است).
فرآیند بازپرداخت
پس از دریافت و بازرسی کالای برگشتی، بازپرداخت صادر می شود. بازپرداخت به روش پرداخت اصلی مورد استفاده برای خرید بازپرداخت می شود.
کالاهای غیر قابل برگشت
برخی از کالا ها غیر قابل برگشت هستند، از جمله: الف. کلاهایی که که آسیب دیده اند یا در شرایط اولیه خود نیستند. کالا بدون شماره RMA برگردانده شدند. ج اقلام پس از دوره بازگشت مشخص شده بازگردانده می شوند.
بازگشت گارانتی
برخی از اقلام غیر قابل برگشت هستند، از جمله: الف. کالایی که آسیب دیده اند یا در شرایط اولیه خود نیستند. ب کالا بدون شماره RMA برگردانده شدند. ج کالاهایی که پس از دوره بازگشت مشخص شده بازگردانده می شوند.